Doprava a platba
Veškeré produkty si vyrábíme sami a datum doručení se odvijí podle náročnosti výroby. Nejčastěji objednávky doručujeme od 2 do 5 prac. dnů. O Vánocích se může tato doba doručení měnit. Nicméně pro Vás aktualizuje celkovou vytíženost a lze vidět u detailu produktu, nebo v samotném košíku TERMÍN DODÁNÍ, který ukazuje aktuální dobu vyexpedování zboží. Pak je zapotřebí počítat ještě s přepravní službou, kde je doručeno do 1-2 prac. dnů.
Ceny dopravy a možnosti platby
Osobní vyzvednutí na Showroomu Světlá nad Sázavou
Kurýrní společnost GLS - 100 Kč
Při nákupu nad 3000 Kč mají zákazníci DOPRAVU ZDARMA.
Jelikož se jedná o produkty na míru s vlastní volbou fotografie, tak dobírky nepodporujeme a je možnost platit pouze online platbou (karta, či online převod), nebo klasickým převodem na účet.
Vyzvednutí zásilky
V případě osobního vyzvednutí v našem showroomu ve Světlé nad Sázavou je nutné si domluvit orientační čas, kdy se stavíte. Proto nás prosím kontaktujte na tel. 733 742 600, nebo na e-mail info@popy.cz
V případě, že Vás nezastihl GLS dopravce, tak je Vaší zásilku možno vyzvednout v nejbližším parcelshopu. Veškeré informace jsou zaslány pomocí SMS, nebo emailem.
Poškození a reklamace produktů
Snažíme se rozdávat radost Vám i Vaším blízkým, nicméně ačkoliv je to málo pravděpodobné může se stát, že se stane z naší strany nějaká chybička ,,jsme pouze lidi''. V případě, že jste nespokojen(a), tak prosíme, aby jste se nám ozvali a odůvodnili co Vám vadí, co je poškozené, apod. To nám vše zašlete společně s fotografiemi na e-mail: info@popy.cz , nebo volejte 733 742 600
Nejsem spokojen(á) s kvalitou fotoproduktu
- vyfoťte produkt z více stran
- fotografie popište a zašlete na e-mail info@popy.cz
- po obdržení e-mailu vás budeme kontaktovat do 2 prac. dnů a navrhneme Vám varianty řešení
Produkt mi přišel rozbitý, či jinak mechanicky poškozený
- Při přebíraní balíku dbejte zvýšenou pozornost, tak aby balík nebyl poškozen. Nejdůležitější je aby kartón který chrání fotoprodukt nebyl protržen, či promáčknut. V případě, že se tak stane, tak neprodleně žádejte po kurýrovi, že chcete protokol o poškození balíčku a následně nás kontaktujte na tel. 733 742 600, nebo e-mailu: info@popy.cz a řekneme Vám jak dále postupovat.
- Může se stát, že balíček obdržíte nepoškozený, ale když ho otevřete, tak obsah uvnitř je poškozen. V tomto případě prosíme o nafocení rozbitého produktu a také samotný obal, ve kterém zboží bylo doručeno a zaslat na e-mail info@popy.cz , nebo nám zavolejte na tel. 733 742 600 a my Vám poradíme jak postupovat.